Pondus og jeg

12.6.05

Trøtt

Dette blir en trøtt post!!
Jeg sitter her og klokka er ni snart. Jeg liker egentlig kvelder, i motsetning til andre bloggere. Det er bare et problem i dag; jeg er trøtt!!!
Jeg er i den lykkelige situasjonen at jeg har jobbet for mye i det siste!
Sist uke:
Mandag: Flyttet fra Casa Mosvangen og reisete hjem til Melhus residens avd. Foss
Tirsdag: Ut i skogen opp i trærne felle trærne.
Onsdag: Tjene penger ved å hjelpe en mann og rydde en stue
Torsdag: Ut i skogen osv.
Fredag: Våknet med krampe, og da jeg hadde strukket låret dagen før var det ikke så godt. Jeg kom meg likevel ut i skogen.
Lørdag: Jobbe med å sette istand til kapping av ved. Ungdomsmøteavsluttning. Veldig seint!!
Søndag: Opp tidlig fordi møte må man jo være med på, og selvsagt har jeg ansvar for både det ene og det andre.
Lite søv mye jobb. Det skal sies at jeg har prøvd å rydde meg inn på kottet(rommet) mitt etter jeg flyttet ut fra x-hjemmet mitt. Så har jeg jobbet med en del bilder og prøvd å jobbe litt strukturert. JAJA
Dette er status que.
Jeg skal prøve å komme på noe mer informativt å skrive om til en annen dag eller til senere i kveld.
Har noen et godt tips taes det imot med takk!!

2 Comments:

At 5:38 p.m., Blogger Småen said...

Forslag: Roa nervå?

 
At 9:56 p.m., Blogger HMM said...

Hvilken nerve?

 

Legg inn en kommentar

<< Home