Pondus og jeg

13.10.08

Småsjuge!

JA, da fikk jeg beskjed om at det var lenge siden jeg hadde blogga. Jeg er tett i hue og nesa, eller nesa renner, men den er tett fordet, hva er det meddet at man sier at man er tett i nesa når nesa renner? Men jeg er litt nedsatt! Jeg vil bli frisk snart, det har jeg bestemt og så har jeg bestemt at jeg snart skal få litt mer morro å gjøre på jobb.
Ellers er ting bra her. Har sett litt film i det siste. Lethal Weapon 1-4 Den første er best.
Så skal jeg nok blogge litt igjen snart. Selv om det ikke er no i livet

3 Comments:

At 9:58 p.m., Blogger Stine said...

ofa. god bedring! har oppdatert bloggen:D

 
At 11:48 p.m., Anonymous Anonym said...

Høres rett og slett tomt med ikke no' i livet. Men det kan da ikke finnes NOE som helst i livet ditt? Du har jo f.eks en blogg;) Snørr og basiller har du òg! Nå får du også en god bedring av meg:) Så slutt å syt... Klem! (Nå fikk du dèt òg! Hehe...)

 
At 8:46 a.m., Blogger HMM said...

Javel ja!
Takker for det jeg har fått! :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home