Pondus og jeg

2.10.07

Filosofens hjørne

Hei på dere, nå som jeg har snakket om mat og kjærlighet, mormor mente forøvrig at jeg burde søke litt mer ekte kjærlighet; og JA mormor, du har så rett. Men markede der ute har ikke riktig konjungtur nå.
Som en PS må mormor gratuleres med nok en tittel, denne gang, OLDEMOR, Vi gratulerer!!

Ellers så har jeg begynt å fundere på om meninga med livet er å være sliten, sove spise og gjøre altfor mye skole.
Og ja, folk menere, tenker, tror og vet. Men men men.
jaja, jeg jobber med det for tia, så gi meg det svaret jeg ønkser meg eller la det være:P
"La meg hugge min ved i fred" skrev en velkjent visesanger fra østlandet.

Det var nok om alt og ingen ting.
Til Marianne: som en start på dobloggen, så kan jeg nå berette at jeg har jeg har lært å integrerer en kabel, med ulik massetetthet.

4 Comments:

At 9:42 p.m., Blogger Frk. Tjoms said...

:D:D:D

 
At 6:00 p.m., Anonymous Anonym said...

Fantastisk at du får brukt dine mattekunnskaper til noe, som å glede oss. Jeg forstod faktisk den "konjungtur"-påstanden :)

Jeg har tenkt litt på det med meninga med livet, men du skal for all del få hugge din ved i fred enn så lenge, til jeg har tenkt litt mer;)

 
At 9:41 p.m., Blogger Småen said...

Husk at arbeider springer ut fra hvile. Og du er alltid velkommen til oss (siden hvile i ekstrovert forstand er å være med folk..)

 
At 9:42 p.m., Blogger Småen said...

*arbeid

hadde litt mange fingre med i spillet der...

 

Legg inn en kommentar

<< Home