Pondus og jeg

20.8.07

MØKKAMANN

5 Comments:

At 7:29 p.m., Blogger Kjell Rune said...

Fytti... Møkkamann... Helt enig.
kR

 
At 1:15 p.m., Blogger Ane said...

oi... ehm, bilen var i din varetekt tenker jeg?

 
At 2:27 p.m., Blogger Unknown said...

Det er det stor mulighet for, JA

 
At 6:12 p.m., Blogger Maria den lattermilde said...

Ser kje så bra ut nei...Eg ville bare je deg ein oppmuntring, men så blei eg heilt blank og kjeme egentli ikkje på k eg sga sei... Så d bli vel bare t at eg skrive masse rot å at tingan t slutt ikkje je noen meining...men eg kan jaffal sei at eg e gla i deg og Gud glede seg stort øve deg! Kåoz

 
At 9:03 p.m., Blogger kjeidun said...

Møkkamann? Hva med Møkkadame? litt forutintatt? ikke glem kjønnsnøytraliteten!!

jo for all del. MØKKAMANN. Håpe det ordna seg greit, læll :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home