Pondus og jeg

17.3.07

Marit sin tur

Etter jeg begynte å hedre mennesker på bloggen min, er det en del mennesker som har ønsket å få navnet sitt her.
Det er brukt forskjellige metoder. Men jeg ønsker igrunn å hedre mennesker for den de er, og ikke fordi de gjør så mye. Marit har prøvd å smiske seg til å få navnet sitt her, derfor har jeg vært litt tilbakeholden med å nevne henne.

Men nå Marit er det din tur.
Marit er bra jente, hu smiler nesten alltid, hun har som regel en god kommentar, og på gode dager har hu også en klem eller to.
Hun er ei jente som har et viktig mål i livet, det er å følge Gud! Hun går nå på Acta, og dette har i skrivende stund ført henne til Fillippinene som teamleder.
Hu er ikke redd for å ta en utfordring og gjennomfører med høy pressisjon.
Må Gud velsigne deg rikt!

Desverre har jeg ikke noe fantastisk bilde av deg på denna PC'en (noe du bør være glad for marit)

Klemmer sendes helt til Fillippinene, og lykke til med arangementet i natt (vår tid)

1 Comments:

At 11:10 a.m., Blogger Frk. Tjoms said...

wiii lenge leve marit:D gratla:P

 

Legg inn en kommentar

<< Home