Pondus og jeg

4.1.07

Nyttårsbloggen

Dette blir vist min nyttårsblogg.
Hva har jeg gjort detta året?
Jeg har gått på skole.
Jeg har gått på skole.
Flytta.
Flytta.
Flytta.
Feriert.
Jobba i skogen.
Jeg har gått på skole.
Jeg har gått på skole.
Vært innom IMI
Impuls
Impuls
Hatt "samboer"
Hatt kjæreste
Mista kjereste
Vært lydteknikker
Vært DJ "HansM" (leses med engelsk uttale)
Kjøpt Speilrefleks (og tatt ca 10000 bilder)
Vært forvirra
Hatt skjegg
Vært på Ogna
Fått lov til å bli mer kjent med Gud
Fått flere gode venner.
Sett at mange av mine kompisser har trådd ut av unkarssakpet
Jeg har gått på skole.
Jeg har gått på skole.
Feira nyttår med 280 mennesker som er tent for Jesus

Takk til dere alle for et fantastisk år!
Uten dere hadde ikke året vært så utrolig bra som det her vært!!!!!!
Gud velsigne dere!!!!!

8 Comments:

At 11:30 p.m., Blogger Marit said...

Å du vett, me jørr vårt aller besta;)

 
At 12:29 p.m., Blogger Ane said...

du e rå!! (også er jeg veldig spent på svaret på påstanden din på bloggen min... hmmmm...)

 
At 5:54 p.m., Anonymous Anonym said...

Godt nytt år, Hans Majestet. Kjekt å sjå deg igår. Håpa året har inneholdt masse godt. Måtte du på eg good år i år òg...!!!
kR

 
At 11:33 a.m., Anonymous Anonym said...

Innholdsrikt år! Det er det ikke noe å si på nei. Jeg mener; siden året bare er 9 dager gammelt... men vi skjønner jo hva du mener da:) Sist år, lissom.... hehe... Go'e gang! Kunne ikke dy meg!

 
At 7:05 p.m., Blogger Laila said...

Godt nyttår DJ Handsome!
(D va d du meinte ikkje sant? ;)
Hehe Du e bra, du :)

Håpe du får nok et bra år!

 
At 4:29 p.m., Anonymous Anonym said...

Du e så bra!! D va godt selskap å bra å kunna ha deg rundt meg noen daga på nyttårsfestivalen... Håbe du får ett "even better" år i år:-) Gud velsigne deg rikt!! kåoz

 
At 6:44 p.m., Blogger Unknown said...

Godt nytt år og takk for det gamle. Blir kje så ofte me har pratest det siste halvåret, men men. Sånn e det dessverre. Ønske deg all mulig lykke og velsignelse i det nye året

 
At 12:11 p.m., Blogger HMM said...

Det er fantastiks å høre at dere gjør deres beste.
Og ja, Linn-Marita, du har helt rett og jeg bøyer meg i støvet(evt søla)
Og Ane, hehe, du får tenke litt mer på det da:P:P
Ønsker dere et godt nytt år videre ja!

 

Legg inn en kommentar

<< Home