Pondus og jeg

19.12.06

Da girer vi ned

Joda, nå har jeg overlevd denna uka og!
Flytting og en del andre ting er gjort
En offisiel takk til Terje og Gjermund som gjorde den tunge delen av flyttinga for meg.
Ellers så rula jo DJ Hå Em, som jeg ble kalt! Er det noen som har bilder av meg i den hvite dressen, eller bilder fra juleballet generelt er jeg intressert.
Jeg har kommet meg hjem til Svene nå og synes det er greit! Det å se igjen hjemme er ganske så hyggelig.
Ellers så har jeg vel ikke så mye å fortelle tror jeg!
Jo, som en PS. Juleønske fra meg! Jeg ønkser meg bilder mine venner. DS.

5 Comments:

At 5:59 p.m., Anonymous Anonym said...

Takk for saker og ting du kom med. Frisbeen ska alltid komma godt med, vettu.
Kor blei det du flytta te slutt? Og kinn flytte inn te Inger?

Ha ei velsigna førjulstid, Hans Magnus.

kR

 
At 6:28 p.m., Anonymous Anonym said...

god jul:)

 
At 10:01 p.m., Blogger Maria den lattermilde said...

God jul, Hans Magnus... Eg håbe du får den beste julefeiringa t nå:)
Så lure eg jo seff på om du klarte å skriva ett brev på togturen din? Jepp eg håbe du he d bra å Guds velsignelser å fred! Juleklemmer

 
At 3:36 p.m., Anonymous Anonym said...

godt nytt år!

 
At 6:43 p.m., Blogger Ane said...

godt nytt år vennen! glad i deg!!

 

Legg inn en kommentar

<< Home