Pondus og jeg

24.11.06

Eksamen ja

Her er jeg vist igjen!
Nå er det eksamner som tar opp litt mye av hodet mitt gitt!!
Siden mandag morgen har jeg jobba ca 35 timer med kjemi og miljølære!!!!
Kjemi vil jeg nok på en god dag kalle intressant, men miljølære!!! Det er drepende! Helt drepende!!!
Det er et eller anna med klokka, tia går saktere og saktere for hver time. Tiden fram til tolv går ganske fort, men etter det stopper den litt liksom. Kan noen med litt mer relativitetsteoribakgrunn enn meg forklare meg??
Ellers så har jeg klart no sensasjonelt. Jeg har ikke sett mennesker (eller ikke før jeg gikk ut i dag)
siden onsdag kl 2230 og i dag kl 1730, detta tror jeg er en rekord!! Lurer på om jeg er småsyk!!

Jaja, nå skal jeg ut av bohem-tilværelsen min så jeg hopper i dusjen

11 Comments:

At 8:15 p.m., Anonymous Anonym said...

Det er helt klart ny rekord!

 
At 10:33 p.m., Blogger Marit said...

Stakakrs! Du må verr heilt ødelagt!

 
At 12:49 p.m., Blogger Ane said...

*dårlig samvittighet*

 
At 3:24 p.m., Blogger HMM said...

hmm, hvem er det som ønsker å være anonyme her som vet om min ektsreme ekstroverte side, og ja det kan det nok hende jeg synes du bør ha ja Ane:P

 
At 6:55 p.m., Anonymous Anonym said...

Du e jammen meg et bohem, ja... Tippa du gleda deg te å bli ferige med eksamenane...
Og ja, alltid kjekt å sitta barnavakt;)

 
At 2:10 a.m., Blogger Ane said...

så - raincheck en dag?? komm ånn- nåw ju vånt tu! :P

 
At 11:34 a.m., Blogger Frk. Tjoms said...

offdå, stakar deg...imponert øve at du fortsatt henge i hop åg ikkje gått fra sinn å forstand itte så møye aleine tid! Imponert øv puggingå åg!

 
At 6:29 p.m., Blogger Laila said...

Jo det e ikkje rart tiå går seinere. Det har seg sånn at jo merr informasjon du putte inn i hjernen jo seinere jobbe den (akkurat som ein data faktisk) og då tror du tiå går seinere og.

Dessuten går tiå seint når du gjør någe kjedelig. Det e bare sånn det e. Men alt e relativt (nesten alt hvertfall)
;-)

 
At 1:24 a.m., Anonymous Anonym said...

du må jobbe litt mindre :)

 
At 2:22 p.m., Anonymous Anonym said...

Gratulerer så masse!! Aldri meir kjemi;) e det ikkje herlig? Håbe alt gjekk greit med deg i dag, eg tenkte masse på deg må du tro:)

 
At 11:00 a.m., Anonymous Anonym said...

Laila, d virke som om HMM har bruk for ein ny ekstern HD til jul!

 

Legg inn en kommentar

<< Home