Pondus og jeg

17.9.06

Tenk at noen tenker på lille meg!!

Dette her vært en spennende og utfordrende uke!
Det er mye som må gjøres og litt lite tid å gjøre det på.
Men det var kanskje egentlig ikke det jeg skulle si noe om.

Det jeg skulle si noe om var hvor heldig jeg er!
Her om dagen fikk jeg høre en sang som noen hadde laget til meg.
Tenk det noen lager sang til meg. Det er helt utrolig.
Tenk på alle de som vil bruke tid på meg, tenker på meg og oppmuntrer meg!
Jeg er utrolig heldig som har så mange som tenker på meg.
Jeg fikk til og med kort fra langtvekkistan (Tusen takk for det Line)

Desverre har jeg ikke flere store oppdagelser å komme med, eller forresten, jeg har skifta bremseklosser på sykkelen da, det var ganske så enkelt.

Til neste gang (når det blir)

7 Comments:

At 9:53 a.m., Anonymous Anonym said...

D bør du gjør på Tjomsen sin sykkel og.

 
At 12:29 p.m., Blogger Maria den lattermilde said...

Du e velsigna a Herren... å d e me som kjenne deg åo, Hans Magnus! Du e ein fantastisk person! Gla i deg, vettu:-)

 
At 3:43 a.m., Anonymous Anonym said...

=) Kan jo ikke risikere at dere glemmer meg iløpet av dette året...;)

 
At 1:27 p.m., Blogger Frk. Tjoms said...

nå har ge åg bytta bremser på sykkelen:)

 
At 10:12 p.m., Blogger Marit said...

ja en bra mann fortjener en bra sang :) fred i livet ditt! klem fra marit og sylviann

 
At 4:10 p.m., Anonymous Anonym said...

Tullekopp! Det er klart vi tenker på deg!!! Hvem skulle vi ellers tenke på????????
Storregnogoverskyetklem (:

 
At 1:35 p.m., Anonymous Anonym said...

Ja, tenker på deg, titt og ofte.
Gleder meg til å se deg igjen også! Jeg kommer til jo til Stavanger til lørdag, og blir til torsdag. Har du lyst til å henge med meg en dag?
Klem1

 

Legg inn en kommentar

<< Home