Pondus og jeg

1.6.06

Jaja

For en uke!!!!!
Sånne uker burde egentlig vært forbudt ved lov. Jeg har lest nå en uke på en eksamen jeg ikke forstår så uforskamma mye av. Detta her ført til ganske så mye depp fra min side! Men likevel har jeg hatt en veldig bra uke!
Når man er igjennom sånn (som i forsvaret kalles helvetesuker) blir man mer klar over seg selv og sine venner.
Det er så mange som har brydd seg om meg denna uke!
På mandag fikk jeg middag av øyvind og var på G12
På tirsdag var jeg på morgensamling på IMI og fikk med meg Klag 3.22-26, senere på dagen fikk jeg besøk av Per (som jeg ikke har sett på to år) og Så var det Jogg og bønn med Øyvind
Onsdag hadde jeg besøk av min fantastiske kjæreste Susanne og Så var det ledesamling i puls der folk backa meg opp ag hadde tro på meg!
Når jeg satt og leste som mest kom Bente og banka på, vi satt å prata litt og hu spiste reislunchen sin og jeg fikk se bilde av Småen ellers har jeg gått rundt stokkavannet med Marit og ikke tenkt på eksamen i det heletatt.
Så til slutt i dag ska jeg se en episode CSI og så skal jeg legge meg og nedkjempe eksamen i mårra!!
Takk for all støtte og at dere har tro på meg! Jeg håper og tror at jeg ikke skal skuffe dere!!!!

6 Comments:

At 10:32 p.m., Blogger Laila said...

Forstår det me å lese på ein eksamen og ikkje forstå så mye...
Masse lykke te i mårå!!!

 
At 1:44 a.m., Blogger Ole Severin said...

Hansemann! Du som er så forbilledlig på så mange områder i livet.. Hva kan lille meg gjøre når du har trøbbel med en eksamen??

Jeg går visst en hard uke i vente..
Lykke til Hans Magnus, måtte Guds velsignelser flakse over deg hvor du enn sitter og står!

 
At 9:17 p.m., Anonymous Anonym said...

Hvordan gikk eksamen?
Man er ferdig med eksamen her nå (skriftlig vel å merke), og det er digg! (Klarte sannsynligheten til slutt og;))

 
At 6:56 p.m., Blogger HMM said...

Jo takk, Eksamen gikk nok ikke så værst den!
Fikk forresten igjen første eksamen og!
B er ikke ille!

 
At 1:03 a.m., Blogger Marit said...

er så glad det gikk så godt for deg på eksamen hans magnus. det hadde du så veldig fortjent:) håper på mange turer og mye moro i tiden som kommer!:D

 
At 10:49 a.m., Blogger Unknown said...

Go, Hans Magnus. Du e en kjernekar. Never doubt! :D

 

Legg inn en kommentar

<< Home