Pondus og jeg

17.3.06

Foto og tanker!



Fotointeressen vokser, det gjør desverre ikke lønningene! likvel er jeg ute i ny og ne og får meg noen gode bilder! Detta liker jeg veldig godt, solnedganger er det store! Jeg liker solnedganger. (oppganger også, men pleier å sove over dem) Det er vakkert!!

(og Kjell Rune jeg har et finere bilde av din kjære forlovede, men tror ikke at det blir bytta hvis du ikke har tenk å sende meg gjennom en noksarettsak eller noe i den rettning.)

Skiweekend er i sikte, gleder meg til det, lenge sia jeg har vært ute å stått på plank!
Tror nok det går bra, og Susanne, jeg ska flise deg i bakken!! (må kanskje bare ha litt innkjøring først)
Ellers så har jeg vel ikke anna en "fire hjerte" å melde så jeg stopper'n her!

Til neste gang!

5 Comments:

At 9:38 p.m., Blogger Frk. Tjoms said...

kos dokke max på skihelgå! SJøl om eg ikkje e der me dokke så tenke eg på dokke;)

 
At 5:07 a.m., Anonymous Anonym said...

Chomeripso! Hilsner fra Kampuchea!
Her er det varmt! Ikke mye snoe i sikte her nei! Deilig:)Maa du kose deg paa ski og med mennesker, haaper du faar slappet av:) Lykke til med proeven din til mandag! Gleder meg til aa fortelle hoel i hodet paa deg....hehe... Du har nok lit aa fortelle du ogsaa tenker jeg:) Glad i deg! Klem

 
At 10:58 p.m., Blogger Kjell Rune said...

Konge å treffa deg igår. Nå e me tebars i Stavanger. Godt og. Me snakkes på tirsdag.
kR

 
At 8:04 p.m., Blogger Susanne said...

Greit så kjørte du fortere enn meg, men eg va ikkje så langt ette!!!

 
At 6:48 p.m., Blogger HMM said...

Jepp, stemmer at jeg kjørte fortere, men du blir kåra til tøffere.
Tøfeste jente på brett, og den dessidert raskeste!!

 

Legg inn en kommentar

<< Home