Pondus og jeg

23.2.06

Et godt forsøk

Det ble vist en post i kveld! Plutselig ble mr. tiltakslyst litt ekstremt liten.
Jeg har fått tilbakemeldinger på at bil ikke er det beste alltid. Jaja, ingen biler denna gangen. Ikke no mat heller denna gangen!
Sånn siden jeg ikke har noe av det å skrive om bør jeg jo skrive om noe annet. Matte eller andre ingeniørfag er nok også utelukket.
Jaja, da er det jo ikke så mye anna å skrive om da. Selvsagt kan jo denna posten dediceres til folk med litt mindre sans for biler og realfag.
F.eks to av mine gode venner, Susanne og Linn-Marita!

Nå er jeg sitti her litt uten tiltakslyst og ikke kommet på noe bedre å si, det er jo synd da.
Jeg må jo gratulere to mennesker veldig da! Vi får kanskje vente til neste post til å nevne navn, men gratulerer!!!!

Jeg kan jo selvsagt fortsett på Ørjan sitt forsøk på flotte bassister, men nei!

Det er jo noen som har vinterferie da. Kos dere med den!

Jeg kommer tilbake når jeg har noe bedre å skrive om!

og sånn til ære for Marianne blir det en bil, men det blir ikke noe omtale desverre!

6 Comments:

At 10:39 p.m., Blogger Susanne said...

Ska sei dette va ein innholdsrik post om ingenting;) Du klarte ikkje å holda deg, d blei bil nå igjen (sjøl om du pakka d inn i at t ære for marianne), du lurte ikkje meg, eg såg bildet!!!

 
At 12:26 a.m., Blogger Kjell Rune said...

Kongebil. Ja, takk...

 
At 12:13 p.m., Anonymous Anonym said...

Du er en av de få som klarer å skrive så mye om veldig lite. Ser litt opp til deg der ja!
Det var jo VELDIG kjekt for meg å lese en blogg som jeg kunne le av igjen da:) Mission completed!!!

 
At 4:03 p.m., Blogger Frk. Tjoms said...

haaaa...SOGLE!!! 4,3liters V8-motor, e-diff, forholdet mellom vekt åg hestekreftane e 1:2,8. dvs at kver hk 'trekke' 2,8kg bil, någe som resultere i 0-100km\t på onna 4s åg topphastighet på 315km\t. Fy søren eg blei gla i dg nå! <3

 
At 6:57 p.m., Blogger HMM said...

hehe, jeg er deg hjertelig takknemlig Marianne!!
Jeg som lova å ikke si noe om biler denna ganga og så kommer du og serverer smørbrødlista bedre enn Jan Erik Larsen.
Likevel, her kommer en nøtt!
1984, en syk lyd av en midtmotert motor på 4,95l, 390hester og 12 sylindre som er satt opp i boxer. 1506kg tørr dvs, (regne regne) 3,86kg/hest og det er bra for en bil som er eldre enn meg.

 
At 7:19 p.m., Blogger Laila said...

Du e jo flink te å skrive om ingenting du!!
For meg kan du godt skrive om realfag ;) Biler e ikkje feil d heller!

 

Legg inn en kommentar

<< Home