Pondus og jeg

1.2.06

Til jeg, meg og noen til

I dag har jeg sitti og jobba med prelab! Ganske gøy faktisk!
Det som ikke er fult så gøy er at jeg har passert 12 timer skole i dag!
sånn kan det gå!

Jeg vil ikke skrive så mye om Impuls fordi ca 1000 har gjort det før meg, likevel. Til Petter sin ære skal han få noen bilder! (håper ikke noen dreper meg fordi jeg publiserer noen skarve bilder)

Så skal jo Tjomsen gratuleres med en skikkelig blogg!! Det kommer nok mye godt der og det kommer nok også en link tenker jeg!

Denna posten skrives egentlig for å bevise at jeg lever















Dette er en av tingene jeg har laget i dag? Det var en ugrei krets synes jeg!

Så fra impuls















Kjell Rune i kjent stil!!!
















Pulssalen i Impulsdrakt
















Og siden detta er til ære for Petter så får vi klistre på et av han og!


Vil folk se flere bilder får de komme på besøk! Det tar så
lang tid å laste opp bilder at jeg er litt lei!

2 Comments:

At 5:04 p.m., Blogger Unknown said...

Steijligt! Åhh, eg e så fotogen at David Beckham trygle om å få privattimer! Eller ikkje :S Uansett, tror nesten eg må få se alle bildene eg og.

 
At 6:17 p.m., Blogger Susanne said...

Bra å se d e liv i deg ennå! Hadde ei veldi fin helg, men kan ikkje sei at d blei så møye søvn på meg nei... Tror ikkje eg sov i mer enn 2 timer i natt, bussturer e ein fine ting:)

 

Legg inn en kommentar

<< Home