Pondus og jeg

31.12.05

Før det braker løs

Tolv timer før vi er inne i 2006, hva nå det vil bringe så sitter jeg her og blogger. Det er fordi at dette er siste muligheten min i 05 til å knotte på en PC. I dag skal jeg i bryllup!! Det kan bli veldig gøy. Jeg skal være pyroansvarlig om et halvt døgn gleder meg til det. Lurer på om jeg klarer å fikse noen svidde øyebryn og sånn.

Ellers så kan jeg jo se tilbake på et godt år. Det skal Gud og venner har det aller meste av æren for. Takk for at dere har hatt lyst til å bruke deler av det foregående året på meg.

Sånn hvis jeg skal oppsummere hva året har brakt, så anbefaler jeg at dere tar et dypdykk litt bakover i bloggen min. Den har vel bestått nå ca et år eller noe sånt.
Skal vi se om det er noe mer som skal sies?
Nei oppsummeringen for de spessielt intresserte kommer ikke på trykk her desverre.

Som alle år før blir det ikke noen nyttårsforsetter, det eneste forettet jeg har laget det ble ikke laget i dag så da er det vel greit.

Det var det for i år. Jeg ønsker folk et velsigna nytt år og håper at det nye året kan bringe med seg mye spennende det og!

GODT NYTT ÅR

3 Comments:

At 6:47 p.m., Blogger Sveinung said...

Jo godt nyttår te deg og :)
snakkes

 
At 1:57 a.m., Anonymous Anonym said...

Godt nyttår!

 
At 4:05 p.m., Blogger HMM said...

Ørjan, selvsagt så er det en av tidenes mest geniale bassister du er oppkalt etter!! Hva tror du egentlig om meg??
Vi sees nok i kveld!

 

Legg inn en kommentar

<< Home