Pondus og jeg

26.12.05

Romjulsdrøm

Ja nå er det vist romjul.
Jeg tror egentlig ikke jeg skal skrive så mye.
Ikke annet enn at jeg tro jeg skal skrive litt om mine nye anskaffelser på CD fronten.
Dvs julegaven jeg fikk.

a-ha sin nye Analogue er en fantastisk plate, hvertfall de fem først. Etter detta så blir det litt mye klissemusikk for en ungkar fra Svene. Kan nesten begynne å gråte på dager hvor jeg er sentimental og det er jo ikke meningen.

Så har vi Robbie Williams som har kommet med et nytt album, dette er en flott komponert CD med sånn passe Robbie-svong (flott ord ikke sant)
Dette er Tripping har nok alle hørt litt for mange ganger, jeg synes den fortsatt er morsom jeg! Noen kule effekter og sånn gjør jo mye da. Sånn for å ta med en annen sang som jeg synes er fin (sånn ved å ha hørt på den et par ganger uten å gå så veldig dypt i tenks og sånn) er King Of Bloke & Bird

Sånn oppsummert så vil jeg jo påstå (selv om det ikke er sikkert at Kjell Rune er enig) at både Morten Harket og Robbie Williams kan syng.
Litt lite raske låter er jo noe jeg igjen kan klage på da, men det er vel det eneste.

Så et spørsmål til mine engasjerte leser
Er det noe annen musikk jeg burde kjøpe eller i det miste høre

3 Comments:

At 8:54 p.m., Anonymous Anonym said...

Hei igjen! Jeg har en gave til deg! :) Men den er stranda i Stavanger da. Jaja, en vakker dag er den din! Bare sånn appropo musikk, for å avsløre mer enn nødvendig!
Klem til deg min gode venn!

 
At 5:21 p.m., Blogger Ole Severin said...

Om du kan kjøpe annet enn Robbie og Aha. Klart det! Uten tvil, kjære gutten min;)

Det finnes drøssevis med bra musikk på markedet. Det blir opp til deg å finne det:)

 
At 3:44 p.m., Blogger Matilde said...

Antony and the johnsons med I am a bird now er veldig pen. Tror den ble kåret som årets beste plate av ca. 67 anmeldere eller no sånnt.

 

Legg inn en kommentar

<< Home