Pondus og jeg

17.12.05

I Svene

Jaja,
Nå er jeg trygt hjemme hos mine foreldre i Svene. Dette er vist en av verdens navler, (dvs. ganske langt fra sivilisasjonen) Jeg har ennå ikke helt kommet meg etter siste eksamen og er litt sliten å rar. Dere vil sikkert spørre hvorfor jeg da er våken kl to om natta for å skrive blogginnlegg. Helst ikke spør om det.
i kveld var jeg i Hvittingfoss på juleavsluttning og i mårra er det juleavsluttning i kongsberg. Det er fint at det skjer noe av og til.
Så skal jeg synes litt synd på alle dere som ikke er ferdig på skolen ennå. Dere får fri før jul dere og tror jeg.
Jeg tror jeg har sagt det meste nå. God natt, skal inn for køya nå ja.

2 Comments:

At 12:00 p.m., Blogger Susanne said...

Hei hei, sa jo at eg sko legga inn ein kommentar....men har desverre ikkje noge fornuftigt å skriva:) Du e heldige så har juleferie! Egh har særemne i to forskjellige fag igjen før eg kan ta juleferie...sukk... Men God Jul ihvertfall:)

 
At 12:11 a.m., Blogger Kjell Rune said...

Ranglefant. Godt å hørra du e trygt hima. Du, Hans Magnus. Du må ha ei velsigna julahøgtid viss me ikkje snakkas før. Kos deg masse.
kR

 

Legg inn en kommentar

<< Home