Pondus og jeg

22.11.05

Denne skal vist hete examen del 1

Jajaj, her sitter jeg da! Lurer fælt på hvordan eksamen vil bli! Jeg synes at vi burde få utdelt eksamen litt tidligere jeg! Sånn ca 1 månde før eksamen. SÅ kunne vi i det minste kommet helt forberdet, men det er vel kanskje ikke det eksamen er da!
Jeg tror jeg kan alt jeg trenger å kunne, eller det er et par tingjeg veit jeg ikke kan helt, men satser på å lure det til på et vis. Jeg har offisielt slutta å lese nå så nå er det bare å håpe at jeg husker alt! Mlutiplekser og demultiplekser og minste standardform av inverterte uttrykk i hytt å gevær er de tingene jeg ikke ska få på eksamen, ellers så kan de kjøre på med resten. (tror jeg)
Ellers så har jeg begynt i cellegruppe i dag! Det er fint! Kjell Rune (The Edge) er leder.
Ellers så har jeg ikke annet å si enn at jeg håper at dere som ber, ber for meg og så har jeg faktisk stor tro på at detta går veldig fint!!
Gud velsigne dere alle!

PS. Jeg ønsker fortsatt bloggforslag hvis dere har noen!!