Pondus og jeg

7.11.05

Dilemma

Hei min kjære venner og dere som leser bloggen min som jeg ikke veit om!
Jeg har noe å fortelle! Egentlig et par ting så jeg tror jeg skal begynne i riktig ende!
Lørdags kveld hos Jone! Jone er kjæresten til min gode veninne, Marte. Marte ble 20år på lørdag og dette skulle jo feires som seg hør og bør. Vi var seks mennesker og mye lott å løye. (som de sier på denne kanten av landet) Jeg vil takke vertskapet for flott oppdekning og generelt en uforglemmelig kveld.

Det som da er mitt dilemma; som overskriften sier at dette skal handle om. Er at jeg er sjuk. Ikke sånn strak ut og bare venter på likbilen og roper på elgen og sånn, men så dårlig at jeg ikke orker så mye. Orker egentlig ikke skole. Likevel er jeg så frisk at jeg har dårlig samvittighet for det jeg skulle ha gjort. Det sto en del på tapetet i dag og. Det er litt kjipt fordi jeg får jo ikke slappe av når jeg bare får dårlig samvittighet. Tro om det hjelper med sjokolade:P Nei tror kanskje ikke det! Jeg må bli frisk. Det er gal tid å være sjuk på! helt feil tid!

Selv om det er feil tid tror jeg faktisk at det var godt at jeg blei litt småsjuk nå. I dag har jeg gjort et par ting jeg faktisk har hatt lyst til! Jeg har både lest bok og sett film. Jeg tror nok jeg trenger å ta ting litt med ro, selv om all fornuft sier at jeg bør skru opp tempoet ytteligere!!

Dette var alt fra vestfronten og ugleredet i dag!!
Gud velsigne dere folkens!!!
Klemmer (best å ta dem interaktivt når jeg er syk, de smitter ikke)

4 Comments:

At 6:21 p.m., Blogger Kjell Rune said...

Øy. Ta deg tid te å samla kreftene, så e du snart på beine igjen.... Go bedring.
kR

 
At 7:05 p.m., Anonymous Anonym said...

Sjokolade hjelper! Alltid!^^

Men god bedring:]Stress litt ned, så skal du se det går bedre!

 
At 8:16 p.m., Anonymous Anonym said...

Hei venn!
Det er jo ikke dårlig at du er positiv oppi alt sammen da:) Men du, sånn fra det ene til det andre, jeg ble ganske fornøyd med sveisen din jeg å:) Det er kanskje ikke så mye annet jeg kan gjøre for deg enn å be, men det er vel en ting som pleier å hjelpe. Klem!

 
At 8:41 p.m., Blogger Ole Severin said...

Skynd deg på apoteket (tror det er et over veien), kjøp det du kommer over av anti-forskjølelsesmidler (anti-flu) og trykk ned!
Da har du sjans på å bli frisk ganske fort. Ellers; hold ut så godt du bare kan i mellomtiden!

Du er veldig kjekk Hans Magnus!

 

Legg inn en kommentar

<< Home