Pondus og jeg

13.10.05

Post om ukens gjennomlevelser

Uken min har bestått i skole soving og spising punktum. Der kunne jeg egentlig sluttet av, men velger å fortsette.
Nå er det torsdag og jeg har valg at i dag skal jeg nesten ikke gjøre noe skole, bare en del andre ting. Det er fantastisk å ta seg en dag fri. Jeg har jo bare vært på skolen i dag fra 0815 til 1600 da. Jeg vil jo påstå at jeg har gjort noe i dag.
Bjørn nevnte i dag at han ikke trodde det var sunt av meg å jobbe så mye med skolen, detta har han jo sikkert rett i, men det er 6uker og 5 dager til jeg er ferdig med halvparten av eksamnene mine. Koselig tanke!!! Den inspirerer meg til å jobbe med skolen!!! I dag skal jeg skrive ferdig brevet til Reidun forresten, gleder meg til det (ta det med ro Kjetil det er ikke kjærlighetsbrev). Vil andre ha brev, mottas adesser med takk.
Det mest spennede jeg har gjort denna uka er å vaske tøyet mitt på 70 grader istendenfor 50. Det gikk fantastisk greit. Alt tøyet passer og ei skjorte har blitt litt grå.
Til slutt så vil jeg komme med et kokketips til dere som er hyblister. Dette er bare til de som liker plain ris og de som liker oppvask.
Jeg kokte ris i stekepanna, (dette fungerer ikke i jernstekepanne, men titanpanne med lokk er glimrende) sammen med risen stekte jeg kjøttet, det ga en fantastisk smak på risen og den blei kokt ganske så fort.
Tror det var alt for nå. Det kommer en oppdattering til veldig snart og en eller to over helgen. Dette er de planlagte.
PS. Det er egentlig ikke noe vits å legge ut to poster samme deg, det er skjeldent noen gidder å lese to poster etter hverandre, ennå mindre skrive innlegg på dem DS.

3 Comments:

At 7:25 p.m., Anonymous Anonym said...

Ikke vits med to innlegg på en dag? Joda...leser alt jeg kommer over jeg (men så har jeg ekstremt kjedelig jobb også da...) Og i dag har jeg slått alle rekorder og posta TRE! Så nå må du lese gutten min =)

 
At 8:42 p.m., Blogger HMM said...

Har lest dem alle tre og jeg har ikke kjedelig jobb. Jeg har et ganske meningsfylt liv. Takk for mye galskap på bloggen din Line

 
At 11:05 a.m., Anonymous Anonym said...

hei!
nå er det lørdag og ingen skole! kanskje får du vært sammen med noen venner og lada opp batteriene dine til en ny uke med skole:) Jeg håper det. Ønsker deg alt godt, skjønner du! well, untill next time....Gud bevare deg!

 

Legg inn en kommentar

<< Home