Pondus og jeg

13.8.05

Sofaslitepartiet

Hei til alle dere som ikke veit hva dere skal stemme til høsten!
Sofaslitepartiet får automatisk alle stemmene til de stemmeberetigede som ikke stemmer.
Det er fantastisk å slippe å drive valgkamp.
Slippe å måtte love noen ting.
Stå til rette for noe som en har sagt. (fordi jeg ikke har sagt noe)
Jeg kan oppfordre folk til å bli hjemme på valgdagen også.
Det er jo slit å gå til valgurnene.
Jeg trenger ikke underskrifter engang. Jeg trenger 10000 underskrift for å avslutte partiet og det gidder jeg jo ikke å skaffe.

Dette var de gode grunnene til å stemme på meg.
Nå er det partiprogrammet.
Alle som bataler skatt gir meg 1% av all skatt de betaler. Jeg har ikke ansvar for at andre enn meg og mine nærmeste venner og familie får de de trenger.
Alle som har stemt på meg, dvs som ikke stemte i det hele tatt får 15% mer skatt enn de andre. Jeg vil før tre saker den først perioden.
Bedre veier
Billigere miljøvenlige biler
En ny reform i skolen, den skal ikke gå utover elever, men lærere. De som er for dårlige får finne seg en annen jobb.
Billigere skolebøker. Dette løses på en veldig enkel måte, alle bøker må kunne brukes i mins fem år. Dvs at man kan ha kjøp og salg av brukte bøker.

JA det er vel det. Stemmer du på meg bli hjemme, men lar du være å stemme det vil si at du stemmer på meg får du det ikke noe bra fordet fordi du ikke stemte, forresten vil ikke jeg på stortinget det er så slitsomt.