Pondus og jeg

3.8.05

Til min gode gale venn Gjermund

Til min gode venn jeg er så glad i dette er en hymne til deg

Først et lite tilbakeblikk.
Gjermund har vært med på mye rart igjennom de siste årene.
De tingene vi og resten av verden husker oss best fra er nok:
To ganske like, hvertfall når vi bruker samme klær
Råning
Spinne rundinger bak bussgarasjen med traktor
Bønn
Nyttårsleir på Grimerud 2003-2004

Til i dag. I dag hadde jeg glede av å treffe min gode venn i dag.
Vi begynte lett med en kaffe på kafe
Så hang vi litt i byen
Så gikk turen hjem til meg
Middag
Se bilder
Se KLM
Sitte å prate mye
Så begynner ting å ta av:
Traktorkjøring, litt offpist og litt på veien Gjermund var i 120 og fyr og flamme
Så var det elgsafari vi så en elg det var en 2år gammel ku (dameelg) ingen kalv (bareelg) desverre.
Så kjørte jeg han hjem så ble vi sittenede å snakke litt der og.
Livet er et godt sted å leve (eller motsatt eller på en eller annen et el annet)