Pondus og jeg

3.7.05

Pink Floyd, noen år senere

I dag har jeg opplevd noe av det beste på lenge!
Pink Floyd var samlet igjen under Live 8. Det var helt fantastisk. Jeg satt nesten med tårer i øyekroken da de spilte comfortebly numb. Det er litt leit at dette sansynligvis er site gang før jeg kommer til himmelen at jeg kan høre dem live.

JAJA. Ellers var Live 8 bra. Jeg gikk jo glipp av både U2 det er ekstremt leit og Sir Elton John. De som har biletter og ikke skal i militæret får vel muligheten til å nyte dem i sommmer. Forresten tror jeg at Live 8 kommer på DVD i sin helhet. Gjett hvem som allerede nå ønsker seg den til jul a????

1 Comments:

At 3:08 a.m., Blogger Ole Severin said...

Pink Floyd var magisk, jeg fikk heldigvis gleden av å se det! Tror nok det skal komme på dvd ja, og "noen" er veldig heldige og skal på U2-konsert i sommer og fikk en forsmak på det i dag! De spilte Stg.pepper (med paul mcartney), beautiful day, vertigo og one. Vakkert;)
Savner deg hansern!!
ps.synd med håret;)

 

Legg inn en kommentar

<< Home