Pondus og jeg

15.6.05

Jogging!

Denne posten skulle sikkert egentlig ligget på ACTA-bloggen, men jeg trenger litt mer fyll på min egen blogg også.
Jogging er en fin ting hvis man er sammen om det, min gode venn Ole skriver ganske levende om vår siste joggetur på ACTA. Det er ikke værst når fem mennesker er ute å jogger og det ender i bading på Solastranda.(kl 01.30)
Øyvind og jeg har jo jogget en del sammen i år. Jeg saver det veldig. Jeg savner forøvrig alle joggekammeratene mine :(:(:( Snufse!
I dag var jeg ute og jogga med min far. Det var ikke helt det samme, det var veldig koselig og sånn. Jeg savner ØYVIND og MÅLFRID og TERJE. Jeg trenger dere. Kom å jogg med meg!!!!
Jeg har gått over til annen trening. Det kalles styrke. Kommer tilbake til det i en post som kommer til å hete "Fragmentering av Trær".

Likevel jeg må jo legge meg i trening før millitæret da. Det er jo ikke så gøy å komme inn som en dass i formen.