Pondus og jeg

1.7.05

Stuntman er et farlig yrke

Nå kommer en fantastisk historie!
Jeg liker å utfordre meg selv til tider, av og til kan det jo bli litt mye av det gode.
I går, etter å ha kjørt fra Tomb, vært på besøk hos Gunnar Elstad, og vært innom XXL og kjøpt meg våtdrakt, fikk jeg en oppringning fra min gode venn Joakim som lurte på om jeg ville komme til hvittingfoss for å grille. Jeg og Tøger var der halv ti, på kvelden. Vi grillet og koste oss.
Så måtte vi jo leke litt. Jeg ville være med å leke, men jeg gadd ikke å bruke den vanlige veien ned fra verandaen. Det endt med at jeg hoppa ned for det synes jeg så morsomt ut. Det var det også, for alt untagen min kjære lille hæl. Den er fortsatt ganske vond. Etter nærmere undersøkelser var det mellom 2,5 og 3 meter ned. JAJA. Livet som stuntman er farefult og spennende.
Vi lekte videre etterpå, selvsagt fortsatt med livet som innsats. Heldigvis var det ikke andre som fikk varige meen.