Pondus og jeg

25.8.05

Ny post

JAJA jeg veit ikke om det er no vits i å skirve jeg. Det er ikke så mye som skjer rundt om i bloggverden, men jeg gjør et forsøk likevel.

Jeg håper at noen vil ha glede av det litt hvertfall.
I dag har jeg hatt digitalteknikk for første gang. Det var også bare matte. Dvs jeg skal ha 25 studiepoeng med mer el mindre ren matte:P
Koselig det.

Jaja kanskje jeg skal skrive om noe viktig her i verden da. (hva nå det skulle være)
Billig kjøtt på Rema 1000 f.eks. Det er flott med billig mat, jeg som student er glad i det.
Jeg har bestemt meg for hvilket parti som er mest verdi til å få min stemme, eller det vil si hvilket regjeringsalternativ som jeg velger å støtte. Nei, sannheten er at jeg har valgt hvilket regjeringsalternativ jeg ikke vil støtte veit jeg.
Min lommebok var forsvunnet men nå er den kommet til rette igjen. Det er jo viktig å få med.
Det viktigste som har skjedd i det siste er nok at Terje, Øyvind og jeg ba sammen i går. Det var herlig!!

Hvis dere ønsker mer fra min mindre normale verden så si meg det, jeg gidder ikke å skrive for blinde øyne (omskrevet uttrykk gitt)

PS. Det er vel et par stykker som bør gratuleres med dame og kanskje et par som bør gratuleres med kjekk type også! DS.