Pondus og jeg

20.8.05

Mittt lillle univers

JAJA
Her er en statusrapport.
Dagen min har faktisk ikke bestått av så mye skole. det er vel ca 12 dager siden sist tror jeg. Det er hard å gå på UiS, men likevel ganske så koselig.
Dagen starta dårlig ved det at jeg ikke sov lenger enn til ti, da fikk jeg ikke sove lenger så så greit var jo det.
Jeg jobba meg ferdig med oppgaveheftet i fysikk, det jeg skjønte hvertfall.
Jeg rørte meg litt på torsdag for da spilte jeg fotball, men ellers så har vel livet mitt i sin helhet bestått av å sykle til skolen og gå til kjøkkent. Jeg ville ha meg noen nye cd'er. Jeg har jo bare 130 fra før så jeg trengte noe nytt.
Til noen store glede var den en "Rattle and hum"
Så endelig kjøpte jeg meg en av verdens beste cd'er "A rush of blood to the head" den er fantastisk. og for retrofans som meg selv "Best of Europe"

Etterpå begynte mitt stunt for dagen, finne ut hvor Marte bodde. Det klarte jeg også, men Marte var ikke der!!! MARTE HVOR VAR DU KL 1600 i dag?????????

Siden Marte ikke villle ha besøk fant jeg ut at Mosvangen var stedet i deg. Jeg husker hvordan det var for meg for et år siden. JEg missuner de nye ACTA-folka jeg. Det ser jo ut som de får godt og tjenelig vær i år også. Halleluja!!!!!!!
Nå har de begynt med bli kjentsammlinga si!

Jeg skal på ungkarsmiddag i kveld. Det er koselig veit jeg. Gleder meg masse til det.