Pondus og jeg

30.8.05

Menigsfult

I dag vil jeg si noe meningsfult. Noe kort, men ikke for kort. Det skal jo være litt langt, men ikke for langt. Det bør være noen ord, men ikke for mange ord. Ikke for få heller. Et ord kan vel passe bra. Det skal ikke være et for langt ord, men ikke for kort heller. Hva kan dette være jeg tror det må være noe viktig som skal ut. Helt livsnødvendig faktisk. Kanskje noen harde mennesker klarer seg ut. Jeg er ikke noe hardt menneske. Hvor mange bokstaver skal dette ordet ha. ikke for mange, det liker vi ikke. Ikke for få heller da mister det sin meningen. Dette ordet har en del flotte synonymer, og noen antonymer. Nå kan jeg jo komme til poenget og si at Ordet er _ _ _ _ ?
KLEM!!!!!!!!!!!

1 Comments:

At 6:43 p.m., Anonymous Anonym said...

Hei, jeg kan jo skrive noen ord jeg å. Ikke for mange, ikke for få, men akkurat nok for å få deg til å forstå, at du er en god venn, som jeg setter pris på! KLEM!!!!

 

Legg inn en kommentar

<< Home