Pondus og jeg

3.10.05

Jeg skal prøve å bli flinkere igjen, hvis dere også blir flinkere

Jeg skal prøve å bli flink igjen Jeg skal prøve å skrive her femte dag hvertfall. Det skjer faktisk en del i mitt lille univers! Ukene går jo bort til skole og mat og soving da. Helgene derimot der skjer det jo ting både titt og ofte veit jeg! For tiden så lider jeg av å være litt slapp, men livet er helt ålreit som de synger i sangen! Det er en del som skjer framover, men likevel så er livet bra. Jeg er heldigvis ferdig med innleveringa i fysikk, men matteinnleveringa er ikke i havn da. Det er jo grenser for hvor flink jeg skal være også da!
Det er spennende å være en del av IMI for tiden, jeg vokser og lever. Liver er ganske så opptimalt, bare litt mer krefter i hverdagen! Kan noen dele litt med meg??
Det kommer noe mer snart da! Nå skal jeg vist sove

1 Comments:

At 12:38 p.m., Anonymous Anonym said...

Flink gutt det! Blogg mer!

 

Legg inn en kommentar

<< Home