Pondus og jeg

29.9.05

Nok en ny og viktig post!

Musikk er dagens ord.
Jeg sitter og hører på en del av de sangene som er sykt kjente som ingen som er under 20 husker. "99 Luftballoons" med Nena er det nok ikke så mage som husker. Dette er tysk 80-tallspop på sitt beste!!!!
En annen sang er "Don't go" med Yazoo. Dette er en flott sang og ikke minst 80-tallspop. Det er fantastisk
Noen som husker Gimme, Gimme, Gimme??
Jeg fant ut en annen kul ting i dag! Guns N'Roses har laga musikken til en James Bond film! Selvsagt fra 80-tallet! Jeg er altfor ung! Eller egentlig er jeg priviligert som er så ung og likevel kan høre på 80-tallsmusikk!!!

Jeg vil si at jeg nesten har det Perfekt for tiden. Etter forholdene hvertfall! Jeg er så heldig! Jeg har så mye som jeg jeg kan glede meg over.

1 Comments:

At 4:35 p.m., Anonymous Anonym said...

Lille du...vi har da vel alle vært borte i 99 luftballons i en eller annen mindre heldig versjon :) Fine tyske 80tallshitsene =) Liker dem...*ler*

Ganske kjedelig å jobbe egentlig...

 

Legg inn en kommentar

<< Home