Pondus og jeg

7.10.05

Her kommer en liten oppdattering om uka!

Det vil si at dette er vel den første seriøse posten om meg som er blitt produsert på lenge!
Jeg står på det fantastiske Universitetet, Jeg har ca 17 min på meg her så jeg er spent på hva som kommer ut av denna tia! For det første så liker jeg å fortelle ting bedre enn jeg liker å skrive dem, men.

Joda vi tar fra mandag tenker jeg! Jeg tror jeg forresten har skrevet litt om det! Jeg skriver litt hvertfall! Microsøvn er en god ting! Tenk det å sove 20 ganger på en forelesning! og den samlede sovetider er ca 30sek! I dag har jeg hvertfall hatt fem timer forelesninger. Det er helt sinnsykt! Jeg klarte å holde meg ganske så våken fram til tredje time! Da hadde vi matte! Ole skulle ha vært med!!!
Mattelærere snakker så kjedelig at jeg kunne sovne stående! Jeg er forøvrig ferdig med de innleveringene jeg skal ha til neste helg også! Det er deilig, en annen ting som ikke er fult så deilig er at jeg ikke har no mer reint tøy igjen! Bjørn har okkupert tørkestativet så jeg må nok vente litt til! og Line! Jeg burde nok kanskje være flinkere til å spise sjokolade! Eller jeg spiser for mye godteri allerede da!

Nå er det vist slutt på denna posten!!
Nå skal jeg til Kjell Rune og spise middag! Hvis jeg finner fram til han da!
Lurer på hva han serverer! Dette er tredje dagen på rad jeg får middag, hvem ber meg på middag i mårra tro??

Guds fred godtfolk!
En virituell klem til dere alle!

1 Comments:

At 6:37 p.m., Blogger HMM said...

Takker

 

Legg inn en kommentar

<< Home