Pondus og jeg

31.10.05

Til ære for Marte

(og alle dere andre som leser min flotte blogg)
Marte lurte på om jeg kunne dele noen av mine tanker.

Skal vi se!
Tanke 1
Damer, damer, damer, damer,damer, damer, damer,damer, damer, damer,damer, damer, damer,damer, damer, damer, fyrstekake, damer, damer, damer, damer, damer, damer, damer, damer, damer, damer, damer, damer marsipan.
Tanke 2
Skole, skole, skole skole, damer eksamen, skole skole skole skole skole

Så til en liten refleksojn fra helgen med konsert på IMI. Hillsong gjestet oss og det var en fantastisk opplevelse. Flotte lovsang, mye energi og ennå mer overgivelse!!
Synd det tekniske ikke fulgte opp 100%, jaja for en ganske skyld skal jeg faktisk legge meg fint lite opp i det og være fornøyd!

Så til noe som ligger ennå litt lenger bak i tid Izzatt!
"Norsk"film. Gankse bra, den hadde vært utrolig bra hvis den hadde fortalt hvor mye dokumentar og hvor mye action det var. Den egner seg ikke for folk med sarte sjeler og folk med litt for mye engasjement overfor samfunnet! God film rett og slett

4 Comments:

At 9:42 p.m., Blogger Småen said...

Hmm... spennende! Visste ikke at du oppdaterte så mye en gang.. Klem

 
At 10:55 p.m., Blogger Ole Severin said...

Fascinerende tankegang.. Stå på kjekken!!

 
At 6:21 p.m., Blogger HMM said...

Når du er mer forveden nå så får vi ta det på et litt mindre public fora, Sorry Marte. Det kommer et par tanker til snart også forresten! klem

 
At 10:47 p.m., Anonymous Anonym said...

Tanke nr en var mye hyggeligere enn tanke nr to, så jeg er glad for å se at du tenkte lengst på nr en ;) Ellers håper jeg alt er vel i stavanger!
Klemmer fra regnfulle Drammen

 

Legg inn en kommentar

<< Home