Pondus og jeg

16.10.05

Michael W. Smith in town!

I går var den store dagen, Michael W. Smith kom og gjestet IMI, Akkurat opptredenen hans har jo fint lite med min gårsdag å gjøre da. Jeg gikk på skolen som vanlig hadde bare fire timer, fordi etter fire timer hadde jeg nesten ikke mer følelse i beina. Jeg gikk heller hjem å vasket ugleredet mitt og spiste middag før jeg dro til IMI. IMI er denne flotte bygningen i Tjensvollkrysset!! JAJa kl 1500 var jeg på rett sted til rett tid, da var temperaturen allerede steget ganske høyt. Eli Anne stressa rundt, jeg fikk non ordre og stressa litt rundt jeg og. Det er livet. Så var det plutselig ingen ting å gjøre. Det endte med at jeg og en til ved etternavn Strøm sto og koblet ut røykvarslere. Det var en varm, men koselig oppgave, jeg kjenner nå enda et koselig menneske på IMI. Litt mat, mer jobb. (hva nå det var) Til slutt var menneskene der, det var en tilfredstillende opplevelse å stå inne og se på alle de som stod utenfor. Jeg blei satt opp til å være vakt, det hadde jeg ikke noe lyst til, men jeg gjorde det vist likevel. Jeg var den eneste som ikke fikk vest så jeg kunne vise at jeg var vakt. Litt lite respekt da ja. Til slutt så kom Mr. Smith, han passerte min vaktpost på ca 40cm avstand, merkelig nok merket jeg ingen ting. Jeg har en teori om at han og bare er et menneske.

Konserten gikk sin gang, jeg fant en feil og det er ikke så mye, en teknisk bra konsert med andre ord. Om det var en lovsangssesjon eller om det var en konsert er et verre sp.mål. Jeg sleit en del med det sp.målet. Selv om jeg ikke er jente tror jeg at han går under kategorien pen. Til tider var det enkelt å lovsynge til tider, hadde jeg en opplevelse av at det var han og ikke Gud som ble tilbedt. Han har mange gode sanger og han snag dem alle sammen. Han skal ha kredd for en god konsert.

Etter konserten var det å vente på at alle lampene skulle bli så kalde at de kunne tas ned. Det gikk jo fint det og. Det var en ganske smekkfull 7,5tonns lastebil som dro fra IMI kl 2330 ca. Da var det å stresse rundt å finne plasser hvor jeg trengtes.

Pizza som nattmat er fin fint. Takk Eli Anne og Cola det må jo tas med ikke bare pizza.

Beate var satt opp på doene, helt aleine!! Stakkar jente, hu måtte jo ha litt hjelp, så nå har jeg vaska doene på IMI ennå en gang. Det blei natt til slutt også.

Dette kan oppsummeres med at det var en god dag. Likevel da jeg hadde plassert meg godt under dyna var det jo ikke så mye igjen av meg. Igjen takk IMI og Mr. Smith

1 Comments:

At 9:04 a.m., Blogger Unknown said...

Veldig hyggelig og hjelpsom informasjon har blitt gitt i denne artikkelen. Jeg liker måten du forklare ting. Holde innlegg. Takk ..
Røykvarsler tek10

 

Legg inn en kommentar

<< Home