Pondus og jeg

1.11.05

Ennå noen flere tanker

Her kommer noen flere tanker!
Jeg glemte noen esesielle!
Gud har jo ganske sentral plass i mine daglige tanker.
Så er det jo venner! Dette er jo de to viktigste tingene som er i hodet mitt da
JEg må også innrømme at jeg begynner å få grepet på Integrasjon. Det kan jo hende jeg kan svare på noe av det til eksamen!!!














Til slutt i denne posten må jeg Gratuler Reidun og Kjetil så mye!!!!!!!!
Takk for at dere leser min blogg og takk for at dere setter pris på meg!
God natt!!

2 Comments:

At 10:51 p.m., Anonymous Anonym said...

Integrasjon i samme setning som "jeg begynner å få tak på"...Jeg er så imponert! Vi vet jo alle at det er to ting jeg aldri vil kunne kombinere i en setning. (Med mindre vi slenger på et ikke da selvsagt (eller NOT som min ni år gamle kusine har begynt å si(jeg gremmes))) Seks som oss er forøvrig ikke så veldig moro..
Klem igjen ;)

 
At 9:35 p.m., Blogger Kjell Rune said...

Hurra for matematikken!!! Eg har kje glømt dokke. Komme faktisk te Stavation i helgå, men det komme te å gå i ett med øvelsar og 2-års dagen te Anita og meg, så eg sende dokke ein mail te vekå.
Guds fred.
kR

 

Legg inn en kommentar

<< Home