Pondus og jeg

19.11.05

En helg er godt igang

Jaja i dag har det vært julebord!
Pinnekjøtt er fantastisk! Jeg er ganske tørst og stupmett!
Jeg var en tru på puls å kaltra litt i dag og. Begynner å bli ganske sprek nå ja! Stolt!!
Så har jeg fora mine gode venner med reste av pinnekjøtt da, stas det og!
En fin kveld, i mårra blir det MYE lesing, dvs. ikke soving lenger enn til 10-11 kanskje. Uff uff
Ellers så lurte jeg på om dere mine lesere hadde forslag til blogger jeg burde lese om jeg har venner som har blogger jeg ikke veit om eller noe i den duren!!
God natt og Guds fred til dere alle!!

1 Comments:

At 12:24 a.m., Blogger Kjell Rune said...

Halleluja! Endelig ein østlending så lika pinnakjøt...
Ingen jul uten det.
Det va ein flotte takkegudstjeneste ikveld. Meget godt å sjå at Gud høste det Han sår igjønå oss.
Glede meg te å komma igong på fredag.
Lykke te med lesing.
kR

 

Legg inn en kommentar

<< Home