Pondus og jeg

8.11.05

Fest og glede

Takk for mye oppsluttning om forrige post!
Alt som ikke dreper gjør oss sterker, jeg er ikke dø, derfor er jeg friskere i dag (kanskje logisk, eller ikke)
Hvertfall takker så mye for omsorg! Det er fint å se at man har folk som bryr seg! (som om jeg ikke viste det fra før da) Uansett! Festen og gleden består i at jeg kom meg på skolen i dag! Gjennomførte labøvelsen, dvs. Jeg må bare føre inn en halv matteinlevering så har jeg bare igjen å lese på eksamen!! Det går nok bra!!!!
Jeg er så glad fordi jeg er så nære målet! Det er fem uker til jeg er ferdig men det virker så vanvittig nærme!
Jeg har desverre ikke spist sjokolade i dag Tuva, men jeg kan gjøre det i mårra! Da trenger jeg det nemlig, tre fysikkforelesninger på en dag er litt i meste laget!!!
Jeg skal prøve å lage en litt informativ post snart (snart blir nok etter eksamen tenker jeg så det blir nok ikke annet enn min lille verden fram til da)
Have fun, go mad, try Jesus (Benteutrrykk)

2 Comments:

At 9:36 p.m., Anonymous Anonym said...

Ikke noe sjokolade her heller i dag:[
Men støtter opp om å spise desto mer i morra;] Selv om jeg ikke har en eneste fysikkforelesning. En byrde ble lettet fra mine skuldre da jeg slutta med sånt no tull etter vk1 (og gjetter jeg rett er det vel en del mer avansert fysikk du har forelesninger i - altså enda en god grunn til å spise sjokolade:D)

 
At 8:35 p.m., Blogger HMM said...

Det som er er at det nesten bare er 3FY stoff, men likevel er det jo ikke så greit (hvertfall for meg som ikke har hatt 3FY da!)
Vi har et par ting som ikke hører hjemme på 3FY pensum da! Det er det som er mest eksamensrelevant og vanskligst! JAJA sånn er livet! Nå er det sjokolade:)

 

Legg inn en kommentar

<< Home