Pondus og jeg

13.11.05

Problemer

Hei!
Jeg har et lite problem alle dere bloggere som jeg sjekker bloggene til ligger på høyreflanken av bloggen min, det som er problemet er at nå har jeg noen kallenavn og noen fulle navn! Er det noen som har meninger om alle skulle hatt fult navn eller om alle skulle hatt kallenavn eller andre forslag!
Jeg vil ha meinger, hvis ikke kanjeg nok bli litt grinete (dvs. jeg kommer til å lage ennå dårligere poster enn det jegh ar laga før!!)
På forhånd takk!!
Klemmer

5 Comments:

At 5:18 p.m., Blogger Ole Severin said...

Lag dine egne humoristiske kallenavn, så får vi se hvor det ender;)

 
At 5:18 p.m., Anonymous Anonym said...

Kallenavn er litt mer personlig... og samtidig anonymt.
Fullt navn mer informerende, så man ved første øyekast ser om det er noen man kjenner.

Blir vel opp til deg i grunn...
Men for ideen om å gjøre det gjennomført;]

 
At 10:34 p.m., Blogger HMM said...

Beklager så mye Marie Jeg ska ordne det!
Har du no forslag til kallenavn på deg da?

 
At 11:22 p.m., Blogger Ole Severin said...

Marie = Bondetuppa

 
At 6:18 p.m., Blogger HMM said...

rart at du og hadde et navn som innebar høns! Jeg tenkte på det samme selv!!

 

Legg inn en kommentar

<< Home