Pondus og jeg

15.11.05

Nytt fra vestfronten

i dag har det skjedd!! Jeg har kjøpt On the night-DVD'en. Mine store helter (Dire Straits) spiller så jeg får frysninger, det begynte nedi beina og forplanta sag oppaver ryggen så nå sitter jeg å småfryser og er veldig fornøy gitt!!! Paul Franklin har en av verdens heftikste hokkyer og det er bare gudd!!!
Jeg vil bare gratulere Øivind med snø i dag (siden han ikke liker snø)
Ellers så har jeg ikke så mye annet å si enn at eksamensperioden er deffinitivt i gang!!!!
I dag var jeg i byen med Marianne!! Hu er jo jente så jeg hang jo med inn her og der. Veldig kolelig var det!!!
Men jeg skjønte i dag at det samfunnet vi bor i får oss til å kjøpe så sinnsykt mye vi ikke trenger! Det skal sies at jeg kjøpte ennå mer musikk i dag, men det trenger jeg jo!!!
JAJA nok nytt fra vestfronten!

2 Comments:

At 10:28 a.m., Blogger Kjell Rune said...

Alltid behov for nye musikk....:)
Hurra te snø!
kR

 
At 2:25 a.m., Blogger Ole Severin said...

Musikk preger og skaper liv (ikke på som samme måte som Gud så klart, men en grei nr 2 eller nor slikt), så musikk er alltids på ønskelisten.

Ellers er det bare å gratulere med snø (som endelig også har kommet til Trondheim), og lykkeønskninger til eksamenstiden. Måtte den gå deg vel!

 

Legg inn en kommentar

<< Home