Pondus og jeg

4.12.05

Eksplosjonsfare!!

Nå sitter jeg å venter på at klokka ska bli nok til at jeg ska ta turen på IMI. Gleder meg til det.
Nå har jeg egentlig ikke gjort annet enn å putta (for det meste unyttig) info inn i hodet. Dette må ligger der til over eksamen hvertfall. Det gjør den nok hvis ikke hodet mitt eksploderer av overmetting.
Hvis noen av dere hører et stort smell eller en eksplosjon eller noe får dere sende meg en melding og høre om jeg lever:P
Neste eksamen er på onsdag. Gleder meg til å bli ferdig
Fin pulskveld på fredag!

2 Comments:

At 2:54 p.m., Blogger Kjell Rune said...

Eg ska sei ifra viss eg finne nogen glasbetar i nærheten:)
Glede meg te imårå.
kR

 
At 1:27 p.m., Blogger Grete Winther Westrum Løvås said...

Håper du overlever eksamenstida! Glad den tida er over for min del :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home