Pondus og jeg

27.11.05

Glavamannen

Nå er det ca 12 timer siden jeg satte meg i bilen til Terje (uten terje) og kjørte til oltedal for å hjelpe Bente og co med å pusse opp hus. Jeg fant meg fint til rette på loftet! Bente og Leif Inge skal ha opp 25 spotter i taket. De har det ganske lavt under taket på loftet. Ca 1,2 meter på det høyeste! De fleste stedene de skulle ha spotter måtte man være slangemenneske for å komme fram, eller comandos kanskje. Jaja, Jeg klarte det!!! Stolt!!
Etter mye slossing med ymse treværk og andre ting (GLAVA), pakka vi sekkene og reiste ned igjen ca 0030. Vi reiste til Ole og spiste "middag etter detta.
Nå er jeg hjemme med besøk! Øyvind kom på at han ikke hadde nøklene til krypinnet sitt.
Nå skal vi snart trekke oss inn i drømmeland, men jeg vil til slutt takke Bente for at hun gjør lesehverdagen min litt mer givende!
Her er bilde av hvordan blir seende ut på henda etter en dag, men moderate slosskamper

3 Comments:

At 1:41 p.m., Blogger Småen said...

Joda, bare hyggelig:D

...men det er jo jeg som skal takke!! Dere gjorde en helt konge jobb i går, satte utrolig stor pris på det. Dåkke e goe!!!

Klem

 
At 3:29 p.m., Blogger HMM said...

Sånn når vi driver å takker, vil jeg takke så mye for fôret du laga i natt, det var godt!!
Ha en flott søndag!

 
At 1:32 a.m., Blogger Ole Severin said...

Neste gang; kom på middagsbesøk rundt middagstider, så kan vi kose oss mer...

 

Legg inn en kommentar

<< Home