Pondus og jeg

7.12.05

Å store Gud

Jepp i dag vil jeg takk Gud, fysikkforeleser Hening Knutsen, Trond Erink Hetlelid og meg selv. Jeg tror aldri jeg har gjort det så bra på en fysikkprøve noen gang. Det som er positivt er at jeg kan når det gjelder. Sorry Kari fysikk var ikke viktig nok for meg på videregående. Nå er jeg ferdig med fysikk for en veldig god stund.

Gud er god å ha med på laget når. Det vanskeligste i dag var å holde passeren på riktig plass. Jeg skalv så mye at det gikk galt et par ganger ja!!

Takk for forbønn og andre oppmuntrene tanker og ord!!

1 Comments:

At 1:53 p.m., Anonymous Anonym said...

og så var det det som ligger foran.... Skal hilsen fra Terje Fossan. Han hadde tro på deg!!!!!! Du er heldig som er en bønnestudent!
Hils julenissen på torsdag og velkommen hjem! We'll be there!
Sendejulegaveklemmer (:

 

Legg inn en kommentar

<< Home