Pondus og jeg

20.12.05

Karakterene triller inn!!

Å ja jeg er fornøyd med livet egentlig.
Ting ser ut til å gå den veien jeg sa det ville gå ennå.
A på digitalteknikk og B på datateknikk.
Vi venter fortsatt i ondeløs spenning på Matte og Fysikk.
Bente jeg prøver å slappe av litt jeg og, jeg tror ikke jeg er noe flink til det. Likevel sover jeg masse og er masse sliten. Det er herlig å sove til langt på dag og bare kose seg med det. Ingen dårlig samvittighet for at jeg skulle lese eller noe. Fantastisk.

Til slutt for dere som bor på steder i Norge der det er godt og varmt. De siste dagene har det vært i snitt -15 grader. I mårra melder de underkjølt regn, gleder meg til å kjøre bil da ja.
Fortsettelse følger! Følg med

1 Comments:

At 11:54 a.m., Blogger Kjell Rune said...

Gralla med karakterer! Så bra.
Og kjør fint då - det kan jo rett og slett vara glatt. Me ska enten te Lillehammer eller KONGSBERG i romjule for å stå på ski. Sende deg ein melding viss det blir sistnevnte.
kR

 

Legg inn en kommentar

<< Home