Pondus og jeg

21.1.06

Alt om ingen ting el visa versa

Jepp detta blir en post hvor jeg kommer til å si veldig lite med sammenheng og om noe bestemt.
Først må jo Thomas få litt plass her, han gjorde en veldig bra opptreden på prøven til plateinnspilling. Det var rett og slett en ganske så god konsert og når man kan lovsyne samtidig så er jo det en bonus el. visa versa:P
Så har jeg nå blitt deffinert som ingen! Jeg er ganske stolt av det, hvertfall så lange noen sier "Det er så vanskelig at ingen kan få til", "hu er så pen at ingen har sjans på a", "ingen er så snille". Det blir jo selvsagt nedtur når folk sier: "ingen kan gjøre noe så dumt", ingen kan klare å bomme der" eller "ingen er dumme, de gjør bare dumme ting". Dette ender nok ut i at jeg vil fortsette å være Hans Magnus og dermed må nok noen andre bli deffinert som ingen.
I dag skal jeg inneha en høyst uvanlig kombinasjon av roller. Jeg skal være fotograferende kokk el visa versa.
Jeg skal jo heller ikke glemme at jeg skal gratulere Ørjan og Gunn (el. Gun so det blir på engelsk, tror det kan bli spennende på teamtur:P:P) Som har funnet hverandre.
Og til slutt vil ja ta med et visdomsord fra en overlege i psykologi. "De som er per.deff friske er bare ikke sjekket godt nok!!"
Nota Bene er jo det at jeg må ha med noe dere kan diskutere hefig og begeistra så jeg kan få mange fine innlegg til denna posten. Setter man seg til/ved/bak/forann/el et helt anna sted når man skal spille piano.

7 Comments:

At 11:36 p.m., Blogger Laila said...

Ingen (eller Hans Magnus) kan vel skrive ein så lang post om så lite...? ;-)

Eg vil sei at du burde sette deg et heilt aent sted, hvertfall hvis det e eg så ska spele piano... =)

 
At 11:23 p.m., Blogger Sveinung said...

Godag, leste ein ganske dårlige donald-vits her om dagen, men den passe nå ganske så godt inn vil eg påstå:
Dame: Hei, hva heter du?
Gutt: Hans
Dame: Og hvem er du oppkalt etter da?
Gutt: Kongen
Dame: Men kongen heter da ikke Hans?
Gutt: Jo, Hans Majestet Kong Harald

Så viss du lurte på kem du e oppkalt itte...

 
At 11:57 a.m., Blogger Kjell Rune said...

Eg ville satt meg oppå pianoet...
Godt du blir referert te i enkelte tilfeller og (ingen).
Me snakkes imårå.
kR

 
At 5:54 p.m., Blogger Susanne said...

Hehe...løye! Og dette gjør du bare for å se kor mange kommentarer du kan få.... Du hadde rett, denne va ennå mer unyttig enn min forrige post!
Sveinung: Eg lo faktisk av vitsen... Vett ikkje heilt ka d seie om humoren min. Men så har ikkje donald rykte på seg for å ha så veldig bra vitser..

 
At 9:03 p.m., Blogger HMM said...

Her er det vist mye å ta tak i og det er mye bra!!
Sveinug desverre er jeg bare delvis oppkaldt eller kongen eller egentlig etter krompen!
Forbokstavene mine er HMHM
Når krompen blir regent får han og forbokstavene HMHM
Dvs. Det er bare forbokstavene mine og fornavnene mine som er med!
Jeg er nok litt kongelig skal du se!
Til slutt må jeg vel få lov til å si til Susanne at du har helt riktig humor til deg, hvordan detta skal tolkes kan du velge selv (eller jeg kan prøve å finne en ubergod forklaring sånn hvis du har tenkt å drepe meg nå:P:P)
Takk for flotte innlegg alle sammen:P:P

 
At 10:51 p.m., Blogger Sveinung said...

Ser ut dom det blir mye tenking på den krompen! haha
Uansett enige i det me humoren te sussanne, for å ver presise. Ellers kan eg sei at man sette seg bag et piano.

Snakkes

 
At 9:41 a.m., Blogger Unknown said...

Savner bilder fra Impulzz. Eller røyk alle bildene da du slettet Mathias-spam :D

 

Legg inn en kommentar

<< Home