Pondus og jeg

11.1.06

Jeg følger opp!

Ennå så er det litt liv i meg! Alerede sliten! Jeg er for ekstrovert!!!
Jaja, overlever det nok snart bare 14 forelesningsuker igjen nå:P
Nå kan jeg medele alle mine lesere om at jeg har bestått mine fire første eksamner og er veldig fornøyd med det! Det blir nok ca like mye jobbing i år som forrige halvår! Ser fram til det!
Ellers så er det jo Impuls som er en stor begivenhet som kommer nærmere og nærmere for hver dag, gleder meg!!
De siste dagen så har jeg lekt med nytt kamera og prøvd å holde meg tørr på labbene, det regner ganske så intenst her i byen min.
Jeg har også funnet ut at statestikk og sansynelighet ikke er så drepen som man skulle tro! Dette er nok en av de størst opdagelsene jeg har gjort i det siste!
Noen som vil ha middag forresten? Jeg begynner å bli lei av å bare lage mat til meg selv! Eller er det noen som har middagsforslag til meg??

Et av bildene jeg har tatt!
Ganske fornøyd

2 Comments:

At 3:27 p.m., Blogger Laila said...

Eg glede meg og masse te Impuls!!
Sannsynlighetsregning og statistikk e ikkje så ille nei, det kan du faktisk bruke te någe ;)

 
At 8:52 p.m., Anonymous Anonym said...

Sannsynlighet er morro! Faktisk.

Middagsforslag: Thaipannekaker er rasende godt. Og kjempelett å lage. (til og med jeg klarer det...) Polentapannekaker med guacemole er også snasent. Og potetvaffler. (Jeg har blitt forelsket i pannekake/vaffelkapittelet i kokeboka mi tror jeg<3)

 

Legg inn en kommentar

<< Home