Pondus og jeg

6.1.06

Takk for det gamle

Godt nyttår sier mange! Det er fint med et godt år! Jeg håper jo på et år som blir bedre enn det forrige, men framtidsutsiktene er ikke så lyse. Skolen blir ikke snillere!
Likevel takker jeg for alle som ønsker meg et godt nytt år, men selv vil jeg si hjertelig takk for det gamle!
Jeg har hatt et fint år! Avslutta med litt mye stress men det er ikke så mye å klage på!
Nå er årets kleskjøp også unnagjort!
Ellers så har jeg ikke så mye annet å si enn at jeg er tilbake i Stavanger! Fint det!!
På mandag er alt i vant gange igjen! Gleder meg litt til det!

Til slutt vil jeg igjen drive litt CD promo!
De nyeste i samlinga er nå Øystein Sundes 40 beste, her er det mye godt å ta tak i!! Selvsagt så er jo de beste utelatt, men vi skal godta det! Bokreol er jo en klasikker for kjennere, mener jeg!
Så ble jeg endelig eier av en Stingplate! Det har jeg ønska meg en god stund! Dette er da best of Sting and the police! Det er jo ikke annet enn bra!
Dagens CD'er!!
Takk for oppmerksomheten dere har gitt meg hvis dere har lest hele posten min!

3 Comments:

At 8:33 p.m., Anonymous Anonym said...

heidu:)
nå sitter jeg her og ser på at dere spiller TP. lova jo å legge igjen noen spor!
klart vi savner østlandet...

 
At 9:51 a.m., Blogger Kjell Rune said...

Så bra. Øystein Sunde e ein helt!! Sjekk ut 'Det året det var så bratt' eller den sangen om han så seie 'det ække greit å værra kul, asse...'. Harru no stål? Jeg har flatt stål....
kr

 
At 6:40 p.m., Anonymous Anonym said...

Hei!
Lykke til med nytt semester og nye muligheter. Her har det vært full rulle i dag. Sittet på fire runder i ridehallen. Wow! Spørs om jeg greier dette tempoet!!

Huldra

 

Legg inn en kommentar

<< Home