Pondus og jeg

6.2.06

Litt om ting og sånn!!

Jeg tenke på MacGyver i dag! Jeg gjør det av og til! Nå i skrivende stund sitter jeg og ser på også!
MacGyver er vist nok kjekk. Det er det jo veldig mange andre gutter som er også!
Jeg synes MacGyver er en kul mann med kul sveis, men jeg trekker det liksom ikke lenger enn det! MacGyver kan alt! Hvorfor er det ingen vanlige mennesker her i verden som kan så mye! Jeg kjenner at jeg har litt for mye å leve opp til! Det samme er det med James Bond. Må man kunne alt, må man være beste. Det er jo viktig å være nest best også (sånn at noen kan være best)
Jeg er jammen en klok mann synes jeg!
Jeg kjenner at alt vi skal leve opp til, hvertfall gutter (de jeg kan mest om tror jeg).

Jeg har desverre ennå ikke kommet noen vei med denna posten. Jeg tror jeg har kommet med noe, men det har liksom ikke noen mening der det står. Det verste er at dette kan mistolkes som om jeg blogger for å få sympati og medfølelse og det er et skrik etter oppmerksomhet. Det er det da ikke fordi sånt gjør jeg i andre fora.
MacGyver er kul han og Sigvart som synger "Eg e bare ein mann, som gjør så godt eg kan"

Sånn ellers kan jeg jo begynne på innleggsrekka mi som skal hete biltester! Etter snart tre år med lappen har jeg jo kjørt en del mer og mindre gode biler.

Kan begynne med Golf II Sport. Litt for mange hester, altfor breie dekk og ganske rånestyla!

Jeg tar det neste gang jeg tenker jeg! Vi snakkes! Til da!

Sånn som en smakebit, kan dere jo se kuleste bil jeg har sett med egne øyne da!
Dere skal få tallene til denna også en dag!!

5 Comments:

At 11:32 p.m., Blogger Kjell Rune said...

Dakar deg... Prøv Golf VR6. 6-sylinderar, 2,8l og 174 sinte hestar. Bilselgaren avslørte meg temmeligt fort då eg va og prøvekjørte den. "Du har vel egentligt ikkje råd te denne biel, ikkje sant?". "Stemme det. Måtte barra prøva an". Flaut....
Forresten...Det e vår alles kjære Bjørn Eidsvåg så synge 'Eg e bare ein mann'.

 
At 11:00 a.m., Anonymous Anonym said...

MacGyver er barsk! Hadde jeg vært litt eldre enn 0-5år på 80tallet så skulle jeg pokker meg ha gifta meg me'n! Tenk så kjekt! Har du lyst på et privatfly så kan du bare gi'n en binders og en teipbit...flinke mannen!

 
At 1:03 p.m., Blogger kjeidun said...

MacGyver e bare best! Ikkje mer å sei om d :) Sånn ellers, fint kamera, mann! Nesten like fint som mitt ;)

 
At 12:05 p.m., Anonymous Anonym said...

tv2.no om MacGyver:
"Han skulket ikke en eneste kjemi- eller naturfagtime i ungdommen, og nå får han betalt for strevet."

Haha.

Men vi liker MacGyver^^

 
At 11:25 a.m., Blogger Frk. Tjoms said...

eg må heilt ærligt sei at eg aldri heilt har fårstått diilen me macgyver! Heile serien e jo bare tull! eg tror kansje eg mangle litt dn der matcho-forståelsen...

 

Legg inn en kommentar

<< Home