Pondus og jeg

27.2.06

Litt mer innhold; håper jeg!

Hei og hopp!!
Nå gjøre jeg noe nesten litt galt, jeg pleier å skrive hver femte dag, i mårra her jeg ikke tid til å skrive så da skriver jeg heller nå! Jeg er et vanedyr skjønner dere lesere, ikke sykelig, men vanedyr!
Det som står på agendaen i dag er film, mat og svada(mye svada tenker jeg)
Denna gangen ska jeg klare å lure inn bil på en anna måte! Gone in 60 seconds!! Det er filmen sin det. Mr Cage spiller strålende som verdens beste biltyv, makkeren han med alle formene etter boka og blondt hår og dreds! Dette er grunn nummer en til at det er en guttefilm, det er 50 andre grunner også. Disse har jentenavn, men det gjemmer seg noe annet bak navnene, selv om formene er der til de grader og noen av dem er vel til del håret og (selv om de ikke stiller opp med dreds)

Hovedrolleinnhaveren av disse vakre kvinner heter Eleanor! Fantastisk nok er det en ford Mustang Shelby GT-500 1967-modell!! Filmen bør absolutt sees, noe Kjetil, Terje, Dag og jeg gjorde på søndagskvelden!







To jenter;
Over: Eleanor
Til høyre: Sway







Ellers så vil jeg veldig gjerne igjen dedicere litt plas til noen gode venner. Først en fjellklatrer, som er fjellstød og god venn!
Jeg og Bente reiste ut og spiste i går, nydelig mat på China House (avd Stavanger)
Jeg har ennå ikke gratulert henne offentlig med innflytning i Oltedal, men nå er det gjort!!
Takk for i går Bente!

Så vil jeg fortsette å nevne navn denna gangen Marte og Jone! De har forlova seg, hipp hurra for dem!!!!!

Som en PS vil jeg si: det er faktisk snø nå i Stavanger (noe det faktisk også er i Bergen) ca 5cm!!
og Uncle Bens ris ligger ikke øverst på ønskelista mi! (jeg tror faktisk jeg må si noe positivt om mat snart og)

Neste post lover jeg dere kjære lesere en matoppskrift på et el anna (hva nå det blir)

Til da lykke til med det dere bedriver med, alle gode ønsker!

4 Comments:

At 12:38 p.m., Blogger Susanne said...

Å, den filmen har eg kjøpt t lilleboren min t bursdagen hans ( hehe, så eg ska nok se an ette han har fått an). Sjøl om biler ikkje e d mest intressante, så e d kjekt med bilfilmer!

 
At 12:05 p.m., Anonymous Anonym said...

guttefilm? er jo en knallfilm! Diggern! men så har jeg fått beskjed om av Stian (kjæresten til silje) at jeg kunne blitt en bra gutt :P

 
At 8:47 p.m., Blogger Unknown said...

Gone in 60 seconds. Har sett den en del ganger, ja. Men ikkje diss Uncle Ben's ris. Funker mye bedre enn visse andre jalla-ris-ting på markedet. Men den hurtigrisen hans/deres kan man svelge i stedet for sovepiller om man ser mørkt på livet...

 
At 10:53 p.m., Blogger Frk. Tjoms said...

Oi! oi! næmmen! e d meg du har bilde av??

 

Legg inn en kommentar

<< Home