Pondus og jeg

13.3.06

Hipp hurra

Denne posten skal egentlig handle om bare en ting (som sikkert blir flere ting)

Mine to gode venner og forbilder Anita og Kjell Rune. De har vist hevet seg på den store la oss forloveossbølgen. Dette er veldig koselig og det har vel absolutt hvert ventet at det skulle skje!
Jeg roter litt rundt på å se om jeg finner noen bilder med dere sammen, men tror det er dårlig med det. Så prøvde jeg å finne noen bilder der hvor dere ser overveldende glade ut, men fant ikke det heller. Derfor tar jeg meg den frihet å publisere noen andre bilder isteden:P:P



Jeg lurer kasnkje på om jeg må holde en litt lav profil etter publiseringen av dissa bildene:P

Anita er et fantastisk menneske (heldig med den Kjell Rune). I fjor så adopterte jeg Anita, eller kanskje det var motsatt. Er ikke helt sikker på det! Hvertfall det var fint å få ei storesøster, har aldri hatt det før.
Anita er en omsorgsfull, glad, lyttende person. Jeg tror faktisk Anita er utstyrt med noen ekstra ører Jeg fikk gleden av å reise med henne på team (eller visa versa) til India i fjor. De oppmuntringene som kom fra Anita de tre uke var mange og gull verd. Anita; du er ekte og du bryr deg!

Kjell Rune eller The Edge! gi mannen en gitar og han vi sansynligvis synes at den er for dårlig.
Kjell Rune veit hva som er gode og dårlige gitarer, og han kan spille!! Det er ingen tvil om det! Alle som har hørt han kan skrive under på det!
Kjell Rune er også cellegruppelederen min, jeg trives godt med å være en del av det laget han leder der. Han har en dagligdags holdning til ting som er prisverdig, han har også en tro til Gud som er forbiledlig!

Dere er begge forbilder for meg, den måten dere behandler andre mennesker og det fokuse dere har på å følge Gud, det er helt ekstraordinært!!
Til LYKKE!! Gud velsigne der!!

Jeg tror det egentlig var det jeg ville si i dag. Til neste gang!!
Shalla bais!
Hvis noen av Acta leser denna så vil jeg ønske dere alt godt i Asia

3 Comments:

At 11:32 a.m., Blogger Ole Severin said...

Me va alle heldige, som fikk reise med både deg og Anita, Hansern!

Det skal bli en glede og treffe deg igjen, dog det dessverre blir en stund til:(

 
At 1:45 a.m., Blogger Kjell Rune said...

Hurra for ås!!! Og takk for fine ord om både Anita og meg. Ein aen ting... Det finns sikkert et finare bilde av Anita ein eller aen plass....:) Strengt tatt liksom...

 
At 10:01 a.m., Blogger Frk. Tjoms said...

ååh, d e så sjønnt når fålk forlove, åg gifte sg! Guds velsignelse for dokke to turtelduer!

 

Legg inn en kommentar

<< Home