Pondus og jeg

3.4.06

Våren er her

Nå er det vist absolutt på tide med en ny post her!!
Litt mye å gjøre for tia, men likevel vil jeg ta meg tid til å lovprise våren litt.
Detta er en fantastisk tid. Folk får ut motorsykler både i Harely-klassen og R-klassen. Det er sinnsykt å høre på (grunnen til at en del av dissa lydene bare er her om våren er fordi de som kjører mister lappen før det blir skikkelig sommer:P)
Det kommer også en del bil ut på våren, jeg lurer på hvor de får plass til alle sammen. Dette er også et vårfenomen, dette pga at V-12 og V-8'ere drikker såpass mye bensin at budsjettet er brukt opp lenge før det blir sommer:P:P
Jeg vil også ut å kjøre bil, og da mener jeg skikkelig bil!!!! (sorry Bjørn, men korsaen din holder ikke)
Ellers er det bra med meg (det er ingen som synes det er en overraskelse)
Avslutter nå for å ta neste flight til drømmeland!
Til da!!

3 Comments:

At 7:53 p.m., Blogger Kjell Rune said...

Eg ska gi deg ein kommentar. Stakkar. Det tok si tid. Du... Ha ei velsigna påskehøgtid då. Snakkes snart. kR

 
At 6:03 p.m., Anonymous Anonym said...

Fantastisk! Er så enig! Husker det som om det var i går den gangen jeg ble angrepet av ei bjørk i skogen din. Glad jeg kom fra det med livet i behold!
Uansett slapt av meg at dette er min første kommentar. Skal skjerpe meg! Lover.

 
At 3:18 p.m., Anonymous Anonym said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP sacramento toyota trucks

 

Legg inn en kommentar

<< Home