Pondus og jeg

1.5.06

Har noen sett digestive caramel i det siste?

Jeg har blitt litt nostalgisk og har mimret en del i det siste! Da kom Digestive Caramel opp i hodet mitt og det skapte et behov, behov bør dekkes så jeg stakk bort på butikken for å gjøre noe med det. Bomtur på Rema så jeg stakk på coop'en, fortsatt ikke!! Jeg begynner å bli redd for at når jeg sluttet å kjøpe kjeksen så gikk salget så drastisk ned at de har lagt ned produksjonen. Hvis det er tilfelle så beklager jeg sterkt og kommer nok til å få abstinenser snart!

Etter første dag med bare eksamenslesning er det deilig og koble av med Live 8!! Takk Lida og Bjarne!!
Flott med bursdag!!

Ellers kan det nevnes at det var en vellykket bursdag hos Laila i går, bare et problem; var ikke hjemme før nærmere 0500.
Litt trøtt kanskje!
Dagene i dag har blitt brukt til å prøve å forstå litt mer krets og signalanalyse! Det har jeg klart! Dvs, jeg kan snart gå å legge meg!!

7 Comments:

At 10:46 p.m., Anonymous Anonym said...

Oi, gratulere med dagen (som var?)
Hvilken dag har du egentlig? (burde jeg vel vite... er ikke så greit med dissa bursdagene...) Så kanskje jeg husker til neste år...:s

 
At 8:47 a.m., Anonymous Anonym said...

Ahh! Digestive! Har kikka etter de jeg også nå, men finner de ei. Hva skal vi gjøre?
Vi får lete Stavanger rundt i neste uke.

 
At 9:38 a.m., Blogger Kjell Rune said...

Lenge leve rangling...!!
Har ikkje sitt den kjeksen på lenge, nei. Du seie noge der. Ska holda utkikk itte den, eg.
Du e grei. Velsigna dag.
kR

 
At 3:00 p.m., Anonymous Anonym said...

åååh...digestive caramel...*savne* det skal jeg jammen meg begynne å lete etter jeg også, for det er kjeksen sin det!

 
At 7:47 p.m., Blogger Susanne said...

Hehe, syns eg har hørt litt møye om den kjeksen i d sista, men kan ikkje sei eg huske an:)

 
At 5:43 p.m., Blogger Laila said...

Eg ska sei fra hvis eg ser kjeksen din ;)
Det va koselig at dåkkår blei så lenge på søndag!
Likte veldig godt Kent forresten! Kom godt me når eg satt å øvde te fysikktentamen i går :D

 
At 8:25 p.m., Blogger Sveinung said...

drøyt lenge me klokkå fem då :p Va ein kjekk bursdag ja :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home