Pondus og jeg

24.4.06

Mat er godt!!

Filosoferer over livet for tia!! Fint og vanskelig!!
Vanskelig å synge "Skriv din historie med mitt liv"!
Sånn ellers så lager jeg mat da! I dag har jeg vel ca laga min andre treretter i historen. Denna her hadde ca 19 kuverer mindre enn den forrige, men jeg vil påstå at denna hadde litt mer klasse!!
Fransk løksuppe til forrett
Kylling med bacon (Ane-Therese sitt navneforslag. Mitt var kylling i baconwrapm, detta blei stempla som McDonalsliknende navn så jeg droppa det)
Til dessert var det fastelavensmuffins eller no i den rettninga.

Det smakte godt, så godt (synes jeg hvertfall) at jeg kommer til å lage det igjen.
Jeg prøvde tom å ta bilde av det, det så ikke så delikat ut på bilde som i virkeligheten. Hvordan klarer de å lage så delikate bilder?? (Misunnelig)
Jaja her kommer det hvertfall et bilde


















Det må nok oppleves tror jeg!!

6 Comments:

At 9:49 a.m., Blogger Kjell Rune said...

Konge, Hansiboy! Ser fram te neste måltid samen med deg. Det må kje bli så lenge te. Me kan jo laga 3-retters i samen. "Learning by doing" (John Dewey).

Hadde og vore stas å fått deg og kameratten din inn her på seinsommaren. Du får lokka litt i han...

Snakkas!

 
At 3:16 p.m., Anonymous Anonym said...

Jeg blir så imponert! Selv er jeg igrunn rimelig fornøyd når jeg gidder å lage mat som tar lenger tid enn femten-tjue minutter...er nok like greit at jeg ikke gikk kokk... ;-)

 
At 3:56 p.m., Anonymous Anonym said...

Deilig! Savner maten din! Nesten god nok grunn til å flytte bare det.

 
At 3:59 p.m., Blogger Unknown said...

Det med bildene e en kunst i seg sjøl, men proff lyssetting og masse retusjering i PS (spes. justering av kontrast og fargemetning e viktig). Men maten blir kje bedre av den grunn og eg tippe dette her va godt sjøl om ikkje bildet ble fullt så innbydende som du hadde håpt

 
At 6:00 p.m., Anonymous Anonym said...

Det pleier å bli godt det du lager. Og den maten som blir fotografert er ikke til å spise etterpå. De bruker både hårlakk og litt av hvert...
Gratulerer med morgendagen!!!! Håper det blir en kjempekos dag. KOmmer til å tenke masse på deg...(: Gleder meg til lørdag!!!!!!!!
Klem

 
At 12:07 p.m., Blogger Frk. Tjoms said...

eg bler stadigt merr imponert øve dg åg madlagingå di!! kansje lige greit at du e så goe t å laga mad, susanne e jo flink t å spisa maden, men å lagan...?!
;P

 

Legg inn en kommentar

<< Home